Viktig info

Vårt kontor er åpent, men grunnet den aktuelle smittesituasjonen må vi redusere telefontid fra kl 11.00-13.00. Du kan også sende oss en mail til post@hamargynekologi.no

Behandlings- og utredningsområder

En gynekologisk undersøkelse er en særdeles intim undersøkelse og det legges derfor spesielt vekt på konfidensialitet og profesjonalitet.

• Gynekologisk rutinekontroll med celleprøve fra livmorhals og vaginal ultralydsundersøkelse av livmor, eggstokker og eggledere
  • Smerter: menstruasjonssmerter, smerter ved samleie, generelle underlivssmerter
  • Vannlatingsplager: urinlekkasje (stress-/ hastverk inkontinens), tømmingsvansker, gjentatte urinveisinfeksjoner, generelle vannlatingsproblemer
  • Plager forbundet med overgangsalder: lokal hormonell behandling, generell hormonell behandling, alternative behandlingsmuligheter
  • Fremfall av livmor/skjedevegg
  • Ubehag i underlivet: kløe, svie, unormal utflod, skjedekatarr og hudforandringer
  • Gynekologiske hormonforstyrrelser: menstruasjonsforstyrrelser, polycystiske ovarier (PCO)
  • Utredning og behandling av barnløshet (infertilitet)
  • Blødningsforstyrrelser
  • Veiledning og behandling ved prevensjonsbehov
  • Svangerskapsrelaterte problemstillinger: smerter, blødninger
  • Oppfølging etter gynekologisk kreft og ved økt risiko for gynekologisk kreft

Prisliste gynekologi

Egenandel kr 386,-

I tillegg kommer materialtakst og takst for prøvetaking, evetuelt annet materiell.

Frikort gjelder.

Nettsiden er stolt levert av:

urrang media logo
Mobilmeny